|
|
Kitaplar, Ders Notları ve Teknik Raporlar |
Klee, R. & Bamberg, S. & Erten, S. & Graf, D .(2000). “Analyzing determinants of educational methods in environmental education by using the Theory of Planned Behavior”, In H. Bayrhuber & U. Unterbrunner (Hrsg.), Lehren und Lernen im Biologieunterricht, 46-53, Innsbruck, Wien, München: Studienverlag |
Erten, S. (2000). “Empirische Untersuchungen zu Bedingungen der Umwelterziehung – ein interkultureller Vergleich auf der Grundlage der Theorie des geplanten Verhaltens”. Tectum Verlag. Marburg. Deutschland |
Erten, S. (2005). Cinsel Sağlık Bilgileri Eğitimi dersinin değerlendirilmesi. N. Fincancıoğlu (Ed.): “Ergenlerde Sağlık Bilinci”, İnsan Kaynağını Geliştirme Vakfı. İstanbul |
Erten, S. Voßen, T. (2005). Binalarda Enerji Verimliliği Yöntemlerinin Yaygınlaştırılmasına Yönelik Master Planı hazırlanması |
Erten, S. (2006). “Fen ve teknoloji öğretiminde laboratuvarın önemi ve deneyler”. M. Bahar.(Ed.): Fen ve Teknoloji Öğretimi. PeGemA yayıncılık. Ankara |
Erten, S (2007). Yeşil Kutu. "Yeşil Kutu Türkiye" proje kapsamında, yeşil kutu eğitim setinin Türkçeye uyarlanmasında yazar ve danışman olarak görev alma, Milli Eğitim Bakanlığı, Çevre ve Orman Bakanlığı ve Orta ve Doğu Avrupa için Bölgesel Çevre Merkezi
Geri |
|
|
|