HAVA DURUMU
 
 
      ANKARA     ANKARA


Yurt İçi Yayınlar

Erten, S. Biyoloji (1993).“Laboratuvarlarının Önemi ve Laboratuvarlarda Karşılaşılan Problemler”,Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı: 9. Beytepe/ Ankara

Erten, S. (2001). “Çevre Eğitiminde Planlanmış Davranış Teorisinin Kullanılması”, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı: 20. Beytepe/ Ankara

Erten, S. (2002). “Kız Ve Erkek Öğrencilerin Evde Enerji Tasarrufu Yapma Davranış Amaçlarının Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla Araştırılması”, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 22. Beytepe/ Ankara

Erten, S. (2002). “Planmış Davranış Teorisi İle Uygulamalı Öğretim Metodu”, Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, Sayı 2. Cilt 19.  Beytepe/ Ankara

Erten, S. 5. (2003). “Sınıf Öğrencilerinde “Çöplerin Azaltılması” Bilincinin Kazandırılmasına Yönelik Bir Öğretim Modeli”,. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 25. Beytepe/ Ankara

Erten, S. (2005). “Uluslar arası yükselen değer olarak biyolojik çeşitlilik”, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 27.  Beytepe / Ankara

Erten, S. (2005). “Okul öncesi öğretmen adaylarında Çevre dostu davranışların Araştırılması” Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 28.  Beytepe / Ankara

Erten, S. (2007). “Çevre eğitimi ve çevre bilinci nedir? Çevre eğitimi nasıl olmalıdır?”, Çevre ve insan. Sayı: 70, Ankara

 

Geri