ÖZGEÇMİŞ

 

Öğr. Gör. Dr. ÖZNUR ÖZKAN TEKTAŞ

Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme Bölümü

EĞİTİM

 

Pennsylvania State Üniversitesi, Pazarlama Bölümü,

  Amerika Birleşik Devletleri

Doktora Sonrası Araştırma

(Ağustos 2009 – Mayıs 2011)

• Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,

  İşletme Bölümü

Genel İşletme Doktorası

(Ocak 2005-  Ağustos 2009)

• Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,

  İşletme Bölümü

Pazarlama Yüksek Lisans

(2002-2005)

• Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,

  İşletme Bölümü

Lisans

(1997-2002)

 

TEZLER

·                 Doktora: Endüstriyel Pazarlara İlişkin Satın Alma Modellerinin Müşterinin Algıladığı Değer ve İlişki Kalitesi Bağlamında İncelenmesi ve Tamamlayıcı Bir Model Önerisi”, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mart 2009.

·                 Yüksek Lisans: “Tüketici Tercihlerinin Belirlenmesinde Konjoint Analizi ve Çok Boyutlu Ölçekleme Analizinin Kullanımı: Küçük ve Orta Boy İşletmeler Üzerinde Bir Uygulama”, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ocak 2005.

 

MAKALELER

·                 Ö. Özkan Tektaş (2011) “Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerinin Etkileyicileri olarak Hizmet Kalitesi, Tatmin, İtibar ve Algılanan Değer Kavramları: Mobil İletişim Sektöründe Uluslararası Bir İnceleme”, İktisat İşletme ve Finans Dergisi, (SSCI).

·                 Ö. Özkan Tektaş (2010) “Uluslararası Pazarlama Alanında Yapılan Araştırmaların Kategorik Olarak Değerlendirilmesi: 1995-2010 Yılları Arası Literatür Taraması” Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 28, Sayı 2: 151-174.

·                 Ö. Özkan Tektaş, B. Kavak (2010) “Does The Effect of Relationship Quality on Customer-Perceived Value Vary Depending on Company Size?” Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 28, Sayı 2: 175-194.

·                 B. Kavak, Ö. Özkan Tektaş, C. Eryiğit, P. Başgöze (2010) “Affects of Hedonic - Utilitarian Motives and Life Style on Attitudinal-Behavioral Loyalty: Evidence From Turkey”, Boğaziçi Journal: Revıew of Socıal, Economic and Administrative Studies, 24/1-2 (Alan Endeksli).

·                 Ö. Özkan-Tektas, S. Metin-Camgöz, İ. Metin, (2010) “Academic Attributional Style: A Comparison Between Turkey and United Kingdom” Anatolia: Turizm Araştırması Dergisi, 21/1.

·                 Ö. Özkan-Tektas, B. Kavak (2010) “The Effect of Reletionship Quality Between Industrial Buyer & Seller on Buyer’s Perceived Value in the Process of Purchasing:An Investigation on 5 Stars Hotels” Anatolia: Turizm Araştırması Dergisi, 21/1.

·                 Ö. Özkan-Tektas, D. T. Wilson (2010) “Stage-Level Value Perceptions of Business Customers and Affecting Factors: A Conceptual Framework” Institute for the Study of Business Markets The Pennsylvania State University, Working Paper No: 02-2010.

·                 B. Kavak, E.Gürel, C.Eryiğit, Ö.Özkan Tektaş (2009), “Examining The Effects Of Moral Development Level, Self-Concept And Self-Monitoring On Consumers’ Ethical Attitudes”, Journal of Business Ethics, 88/1, 115 (SSCI-Özel Sayı).

·                 Ö. Özkan-Tektaş, (2008), “Endüstriyel Pazarlarda Bilgi Kaynaklarına Verilen Önemin Kültürel Farklılıklar Açısından Kavramsal Olarak İncelenmesi”, Hacettepe Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi, 26/2, 239.

·                     S. Metin Camgoz, Ö. Özkan Tektaş, İrem Metin (2008) “Academic Attributional Style, Self-Efficacy and Gender: A Cross-Cultural Comparison”, Social Behavior and Personality, 36 (1), 97-114 (SSCI).

·                     B. Kavak, Ö.Özkan Tektaş, C.Demirsoy (2004), “Avrupa Birliği Ülkelerine Ait Ürünlerin Esas Ülke Etkilerinin Milliyet Merkezcilik Çerçevesinde Araştırılması”, Hacettepe University, İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Vol:22, Number:2, December, (111-124), 2004.

·                     B. Kavak, and C.Demirsoy, E.İyigün, Ö.Özkan Tektaş, (2003) “An Investigation of the Effect of Perceived Risk on Buying Criteria in Industrial Buying Process of Small and Medium Sized Firms.” Pazarlama ve İletişimi Dergisi, 2, 6 (in Turkish).

 

KONGRE SUNUMLARI

·                     Ö. Özkan Tektaş, B.Kavak (2008) “Identifying Niche Market For SMEs” European Applied Business Research Conference, Rothenburg, Germany, on June 18-20.

·                     Ö. Özkan Tektaş, M. Tektaş, (2007), “Changing Turkish Consumers: The Effects of Economic, Demographic, and Macro Marketing Mix Factors”, 9th International Forum on the Sciences, Techniques and Art Applied to Marketing, Madrid, 29-30 November.

·                     Öznur Özkan Tektaş, (2005) “Uluslararası Pazarlama Araştırmaları: 1995-2005 Yılları Arası Literatür Taraması”, 10th National Marketing Congress, Eastern Mediterranean University, Cyprus, 16-19 November .