ÖZGEÇMİŞ
Öğr. Gör. Dr. ÖZNUR ÖZKAN TEKTAŞ
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve
İdari Bilimler Fakültesi
İşletme Bölümü
• Amerika Birleşik Devletleri |
Doktora Sonrası Araştırma (Ağustos 2009 – Mayıs 2011) |
•
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü |
Genel İşletme Doktorası (Ocak 2005-
Ağustos 2009) |
• Hacettepe
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü |
Pazarlama Yüksek Lisans (2002-2005) |
• Hacettepe
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü |
Lisans (1997-2002) |
·
Doktora:
“Endüstriyel Pazarlara İlişkin Satın
Alma Modellerinin Müşterinin Algıladığı Değer ve İlişki Kalitesi Bağlamında
İncelenmesi ve Tamamlayıcı Bir Model Önerisi”, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal
Bilimler Enstitüsü, Mart 2009.
·
Yüksek
Lisans: “Tüketici Tercihlerinin Belirlenmesinde Konjoint Analizi ve Çok Boyutlu
Ölçekleme Analizinin Kullanımı: Küçük ve Orta Boy İşletmeler Üzerinde Bir
Uygulama”, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ocak 2005.
·
Ö. Özkan Tektaş (2011) “Tüketicilerin Davranışsal
Niyetlerinin Etkileyicileri olarak Hizmet Kalitesi, Tatmin, İtibar ve Algılanan
Değer Kavramları: Mobil İletişim Sektöründe Uluslararası Bir İnceleme”, İktisat İşletme ve Finans Dergisi, (SSCI).
·
Ö. Özkan Tektaş (2010) “Uluslararası Pazarlama
Alanında Yapılan Araştırmaların Kategorik Olarak Değerlendirilmesi: 1995-2010
Yılları Arası Literatür Taraması” Hacettepe
Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 28, Sayı
2: 151-174.
·
Ö. Özkan Tektaş, B. Kavak (2010) “Does The Effect of
Relationship Quality on Customer-Perceived Value Vary Depending on Company
Size?” Hacettepe Üniversitesi, İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 28, Sayı 2: 175-194.
·
B. Kavak, Ö. Özkan Tektaş, C.
Eryiğit, P. Başgöze
(2010) “Affects of Hedonic - Utilitarian Motives and Life Style on
Attitudinal-Behavioral Loyalty: Evidence From Turkey”, Boğaziçi Journal: Revıew of Socıal, Economic and Administrative
Studies, 24/1-2 (Alan Endeksli).
·
Ö. Özkan-Tektas, S. Metin-Camgöz, İ. Metin, (2010)
“Academic Attributional Style: A Comparison Between Turkey and United Kingdom” Anatolia:
Turizm Araştırması Dergisi, 21/1.
·
Ö. Özkan-Tektas, B. Kavak (2010) “The Effect of
Reletionship Quality Between Industrial Buyer & Seller on Buyer’s Perceived
Value in the Process of Purchasing:An Investigation on 5 Stars Hotels” Anatolia:
Turizm Araştırması Dergisi, 21/1.
·
Ö. Özkan-Tektas, D. T. Wilson (2010) “Stage-Level Value Perceptions
of Business Customers and Affecting Factors: A Conceptual Framework” Institute
for the Study of Business Markets The Pennsylvania State University,
Working Paper No: 02-2010.
·
B.
Kavak, E.Gürel, C.Eryiğit,
Ö.Özkan Tektaş (2009), “Examining
The Effects Of Moral Development Level, Self-Concept And Self-Monitoring On Consumers’
Ethical Attitudes”, Journal of
Business Ethics, 88/1, 115 (SSCI-Özel
Sayı).
·
Ö.
Özkan-Tektaş, (2008), “Endüstriyel Pazarlarda Bilgi Kaynaklarına
Verilen Önemin Kültürel Farklılıklar Açısından Kavramsal Olarak İncelenmesi”, Hacettepe Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi,
26/2, 239.
·
S.
Metin Camgoz, Ö. Özkan Tektaş, İrem
Metin (2008) “Academic Attributional
Style, Self-Efficacy and Gender: A Cross-Cultural Comparison”, Social Behavior and Personality, 36 (1),
97-114 (SSCI).
·
B.
Kavak, Ö.Özkan Tektaş, C.Demirsoy
(2004), “Avrupa Birliği Ülkelerine Ait Ürünlerin Esas Ülke
Etkilerinin Milliyet Merkezcilik Çerçevesinde Araştırılması”, Hacettepe University, İktisadi
ve İdari Bilimler Dergisi, Vol:22, Number:2, December, (111-124), 2004.
·
B.
Kavak, and C.Demirsoy, E.İyigün, Ö.Özkan
Tektaş, (2003) “An Investigation of the Effect of Perceived Risk on Buying
Criteria in Industrial Buying Process of Small and Medium Sized Firms.” Pazarlama ve İletişimi Dergisi, 2, 6 (in
Turkish).
·
Ö. Özkan Tektaş, B.Kavak (2008) “Identifying Niche
Market For SMEs” European Applied Business Research Conference, Rothenburg,
Germany, on June 18-20.
·
Ö.
Özkan Tektaş, M. Tektaş, (2007), “Changing Turkish Consumers: The
Effects of Economic, Demographic, and Macro Marketing Mix Factors”, 9th
International Forum on the Sciences,
Techniques and Art Applied to Marketing, Madrid, 29-30 November.
·
Öznur Özkan Tektaş, (2005) “Uluslararası Pazarlama
Araştırmaları: 1995-2005 Yılları Arası Literatür Taraması”, 10th National Marketing Congress,
Eastern Mediterranean University, Cyprus, 16-19 November .