Hafta |
Tarih |
Konu |
Ders Notları |
1 |
11 Ekim |
Matematiksel Modellemeye
Giriş |
(Giriş) |
2 |
18 Ekim |
Matematiksel Programlama
Uygulamaları
1. Gıda Üretimi |
(Food
Manufacture)
(Food
Manufacture_empty)
(Food
Manufacture1_semifinished)
(Food
Manufacture1_solved)
(Food
Manufacture2_solved)
|
3 |
25 Ekim |
Matematiksel Programlama
Uygulamaları
2. Üretim Planlaması
|
(Factory
Planning)
(Factory
Planning_empty)
(Factory
Planning_semifinished)
(Factory
Planning1_finished)
(Ödev1)
|
4 |
1 Kasım |
Gurobi Python ile Modellemeye
Giriş |
(Gurobi
Python ile Modelleme)
(Knapsack)
(Blending) |
5 |
8 Kasım |
Matematiksel Programlama
Uygulamaları
3. Elektrik Üretim
Planlaması |
(Production
of Electricity_soru)
(Production
of Electricity_model)
(Production
of Electricity_empty)
(Production
of Electricity_solved)
|
6 |
15 Kasım |
Matematiksel Programlama
Uygulamaları
4.Rafineri Optimizasyonu
|
(Refinery
Optimization)
(Refinery
Optimization_empty)
|
7 |
22 Kasım |
Matematiksel Programlama
Uygulamaları
5. Çiftlik Planlaması
|
(Farm
Planning)
(Farm
Planning_empty)
(Farm
Planning_model)
(Farm
Planning_solved)
|
8 |
29 Kasım |
Ara Sınavı |
(mt_solved) |
9 |
6
Aralık |
Matematiksel Programlama
Uygulamaları
6. İnsangücü Planlaması
7. Personel Ataması ile
Üretim Planlaması |
(Manpower
Planning)
(Manpower
Planning_empty)
(Manpower
Planning_model)
(Manpower
Planning_solved)
(Manpower
Planning_ödev)
|
10 |
13
Aralık |
Matematiksel
Programlama Uygulamaları
8.
Uluslararası Lojistik Uygulaması
|
(International
Textile Company)
(ITC_empty)
|
11 |
20
Aralık |
Matematiksel
Programlama Uygulamaları
9. Ders Programı
Çizelgeleme
|
(Course
Scheduling)
(Course
Scheduling_empty)
|
12 |
27
Aralık |
Matematiksel
Programlama Uygulamaları
10. Sudoku-Tamsayı
Programlama Modeli
|
(Sudoku)
(Sudoku_empty)
(Sudoku_solved)
|
13 |
3 Ocak |
Proje Sunumları |
(Project 1) Mehmet Sağlam
(Project 3) Gün Gökmen
(Project 5) Dilara Atak
|
14 |
10 Ocak |
Proje Sunumları |
(Project 2) Cem Menten
(Project 4) Serdal Yeğen
(Project 6) Kansu Özçelik
|
15 |
|
Final Sınavı |
|