Eğitim Felsefesi ve Bağlantılar
EĞİTİM FELSEFESİ :
  • İçinde yaşadığı topluma olduğu kadar farklı kültür ve toplum yapılarına da
    kolaylıkla uyum sağlayabilecek biçimde esnek ve donanımlı,
  • Sorgulayabilen, araştırıcı,
  • Toplumsal ve bireysel ilişkilerinde saygılı,
  • Özgürlüklerini sonuna kadar kullanırken sınırlarının da bilincinde olan,
  • Ulusal değerlerine sahip çıkarken yaşamı evrensel boyutta algılayan,
  • Özgüveni gelişmiş, toplum karşısında kendisini ifade edebilen,
  • Kendi kararlarını verebilen ve sonuçlarına katlanabilen,
  • Kendisiyle ve yaşadığı toplumla barışık, sosyal,
  • Binyılın gerektirdiği teknik ve kuramsal açıdan donanımlı,
  • Anadilini ve en az bir yabancı dili, iletişiminde etkin biçimde kullanabilen,
  • Teknolojik gelişimi yakından izleyen ve kullanabilen 21. yüzyıl insanını yetiştirmektir.
    içeriliği için tıklayın Eğitimde yaratıcı düşünce tasarım ve öngörü yeteneğinin geliştirilmesi
    içeriliği için tıklayın Topluma dayalı eğitim
    içeriliği için tıklayın Eğitim, eğitim felsefesi,eğitim psikolojisi, eğitim sosyolojisi
    içeriliği için tıklayın Eğitim felsefesinin konuları
    içeriliği için tıklayın Çağdaş eğitim ilkeleri
    içeriliği için tıklayın Eğitim felsefesi ve çeşitleri nelerdir?
    içeriliği için tıklayın Öğrenmeyi öğrenmek ve ezbersiz eğitim sistemi
    içeriliği için tıklayın Proğram geliştirme (Powerpoint sunumu)
    içeriliği için tıklayın Öğretmen eğitiminde eğitim felsefesinin önemi
    içeriliği için tıklayın Eğitim felsefesi içinde öğretim ilkeleri
    içeriliği için tıklayın Öğretim ilke ve metotları
    içeriliği için tıklayın Eğitim alanındaki "kök sorunlar" nelerdir?
    içeriliği için tıklayın Bahçeşehir üniversitesi eğitim felsefesi
    içeriliği için tıklayın Büyük kolejlerinin eğitim felsefesi
    içeriliği için tıklayın Özel Ege lisesinin eğitim felsefesi
    içeriliği için tıklayın Bahçeşehir kolejinin eğitim ilkeleri

    Rasim KIR Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü son güncelleme tarihi: 30 Nisan 2003