HAVA DURUMU
 
 
      ANKARA     ANKARA


Ulusal Bildiriler

Erten, S. (2000). “Empirische Untersuchungen zu Bedingungen des umweltgerechten Verhaltens (Energiesparverhalten) bei Schülerinnen und Schülern auf der grundlage der Theory of Planned Behavior”,IV. Fen Bilimleri Eğitmi Kongresi, 6-8 Eylül 2000, Hacettepe Üniversitesi/Ankara

Erten, S. (2002). “İlköğretimin II. Kademsindeki (6.7.8. sınıflar) öğrencilerde Çevreye Yaralı davranışların Araştırılması”, V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongre kitabı. Ve  16-18 Eylül, 2002. Orta Doğu Teknik Üniversitesi/Ankara

Erten, S. (2004). “İlk ve Orta Öğretim Okulu Öğrencilerinin İnsan Biyolojisi ve Çevre Koruma Konularına Yönelik İlgilerinin Araştırılması” VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi / 9-11 Eylül 2004.  İSTANBUL

Erten, S. (2004). “Çevre Eğitimi Nasıl Olmalı Ve Çevre Dostu Davranışlar Nasıl Kazandırılmalıdır?”, VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi / 9-11 Eylül 2004.  İSTANBUL

Erten, S. “(2006). Biyolojik çeşitlilik bilincinin kazandırılmasında kurbağa ve tırtıl gibi canlı materyallerin kullanılması”, 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara

Erten, S. (2006). “Nasıl bir çevre eğitimi ve çevre dostu davranışlar kazandırmaya yönelik örnek uygulamalar?”, 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara

Erten, S. (2006).   “Enerji tasarrufu davranışında ortaya çıkabilecek psikolojik ve sosyolojik engeller”, 25. Enerji verimliliği konferansı, 23-34 Şubat, ANKARA, Elektrik İşleri Etüt İdaresi Genel Müdürlüğü Yayını (Kitap).

Erten, S. (2007). “Öğretmen yetiştirmede çevre bilincinin önemi, Türk ve Azeri öğretmen adaylarında çevre bilinci” Uluslararası öğretmen yetiştirme politikaları ve sorunları sempozyumu, Bakü

Erten, S. (2007). “Üniversite Öğrencilerinde Çevre Bilinci”. VII. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Malatya

 

Geri