|
|
Ulusal Bildiriler |
Erten, S. (2000). “Empirische Untersuchungen zu Bedingungen des umweltgerechten Verhaltens (Energiesparverhalten) bei Schülerinnen und Schülern auf der grundlage der Theory of Planned Behavior”,IV. Fen Bilimleri Eğitmi Kongresi, 6-8 Eylül 2000, Hacettepe Üniversitesi/Ankara |
Erten, S. (2002). “İlköğretimin II. Kademsindeki (6.7.8. sınıflar) öğrencilerde Çevreye Yaralı davranışların Araştırılması”, V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongre kitabı. Ve 16-18 Eylül, 2002. Orta Doğu Teknik Üniversitesi/Ankara |
Erten, S. (2004). “İlk ve Orta Öğretim Okulu Öğrencilerinin İnsan Biyolojisi ve Çevre Koruma Konularına Yönelik İlgilerinin Araştırılması” VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi / 9-11 Eylül 2004. İSTANBUL |
Erten, S. (2004). “Çevre Eğitimi Nasıl Olmalı Ve Çevre Dostu Davranışlar Nasıl Kazandırılmalıdır?”, VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi / 9-11 Eylül 2004. İSTANBUL |
Erten, S. “(2006). Biyolojik çeşitlilik bilincinin kazandırılmasında kurbağa ve tırtıl gibi canlı materyallerin kullanılması”, 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara |
Erten, S. (2006). “Nasıl bir çevre eğitimi ve çevre dostu davranışlar kazandırmaya yönelik örnek uygulamalar?”, 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara |
Erten, S. (2006). “Enerji tasarrufu davranışında ortaya çıkabilecek psikolojik ve sosyolojik engeller”, 25. Enerji verimliliği konferansı, 23-34 Şubat, ANKARA, Elektrik İşleri Etüt İdaresi Genel Müdürlüğü Yayını (Kitap). |
Erten, S. (2007). “Öğretmen yetiştirmede çevre bilincinin önemi, Türk ve Azeri öğretmen adaylarında çevre bilinci” Uluslararası öğretmen yetiştirme politikaları ve sorunları sempozyumu, Bakü |
Erten, S. (2007). “Üniversite Öğrencilerinde Çevre Bilinci”. VII. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Malatya
Geri |
|
|
|