MAKALELER
|
Yurt Dışı Makaleler |
The Effects Of
Cooperative Problem Solving Approach On
Creativity In Science Course
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Journal Of Qafqaz University, Number 9:
143-150, 2002 |
Türkiye'de Hizmet Öncesi
Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine
Yönelik Algıları Üzerine Bir İnceleme.
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Journal Of Qafqaz University, Number 9:
183-188, 2002 |
General View of Teacher Education Polcies of
Turkey, İ.Gürşimşek ,
Fitnat KAPTAN, S.Erkan,
ERIC veri tabanı 49 th AACTE Annual Meeting,
Phoenix, Arizona,USA (1997). |
Issues
in Elementary Science Teacher Preparation: A
Comparision of Programs at Hacettepe
University (Turkey) and Texas Tech
University (USA).
Julie Thomas, Fitnat KAPTAN
Science Education International, Vol 8, No 3
(1997). |
Yurt İçi Makaleler
|
Beceriden Bilimsel Süreç Becerilerine:
Farklı Bakış Açılarının İncelenmesi
Fitnat KAPTAN , M. İkbal
YETİŞİR, M. DEMİR
Çağdaş Eğitim Dergisi, 338: 15-23, Ocak 2007 |
Fen ve
Teknoloji Öğretiminde Süreç Temelli Ölçme ve
Değerlendirme Yaklaşımları
Fitnat KAPTAN , İ. Önal
Çağdaş Eğitim Dergisi, 332: 6-19, Haziran
2006 |
Fen
Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojiyi
Kullanma İle İlgili Yeterlikleri Üzerine Bir
İnceleme.
Fitnat KAPTAN
Çağdaş Eğitim Dergisi, 311: 39-47,
Temmuz-Ağustos 2004 |
Portfolyo Değerlendirme
H. Korkmaz , Fitnat KAPTAN
Çağdaş Eğitim Dergisi, 295: 25-30, Şubat
2003 |
İlköğretim Fen Öğretmenlerinin Portfolyo
Kullanımı Güçlüklerine Yönelik Algıları
H. Korkmaz , Fitnat KAPTAN
Pamukkale Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi (2003,13:167-174) |
Fen Eğitiminde
Öğrencilerin Gelişimini Değerlendirmek İçin
Portfolyo Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
H. Korkmaz , Fitnat KAPTAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, 23: 167-177, 2002 |
Fen
Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı
ve Bilim Şenliği
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Çağdaş Eğitim Dergisi, 287: 18-28, Mayıs
2002 |
Fen
Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme
Yaklaşımının İlköğretim Öğrencilerinin
Akademik Benlik Kavramı ve Çalışma
Sürelerine Etkisi
H. Korkmaz , Fitnat KAPTAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, 22: 91-98, 2002 |
Fen
Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Yaratıcı
Düşünme, Problem Çözme ve Akademik Risk Alma
Düzeylerine Etkisi
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, 22: 164-170, 2002 |
İlköğretim
Okullarında Fen Bilgisi Dersinin
Uygulanmasında Karşılaşılan Güçlükler
Fitnat KAPTAN , H.Korkmaz
Çağdaş Eğitim Dergisi, 281, 19-27, Kasım
2001 |
İlköğretim Fen Öğretmenlerinin Bilişsel
Yeterlik Düzeylerinin Sınıf İçi Performans
Düzeylerine Etkisi
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Eğitim ve Bilim Dergisi, 121:24-31, Temmuz
2001 |
Hizmet
Öncesi Sınıf Öğretmenlerinin Fen Eğitiminde
Isı ve Sıcaklıkla İlgili Kavram Yanılgıları
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Hacettepe Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi, 21: 59-66, 2001 |
Fen
Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı
H. Korkmaz , Fitnat KAPTAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, 20: 193-200, 2001 |
Mevcut Fen
Bilgisi Programı İle 2001-2002 Öğretim
Yılında Uygulamaya Konulacak Olan Yeni Fen
Bilgisi Programının Karşılaştırılması
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Çağdaş Eğitim Dergisi, 273: 33-38, Şubat
2001 |
Fen
Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Hacettepe Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi, 20: 185-193, 2001 |
Fen
Öğretiminde Tümel (Portfolio) Değerlendirme
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, 19: 212-219, 2000 |
Yapısalcılık Kuramı ve Fen Öğretimi
Fitnat KAPTAN , H. Korkmaz
Çağdaş Eğitim Dergisi, 265: 22-27, Mayıs
2000 |
Fen
Öğretiminde Kavram Haritası Yönteminin
Kullanılması
Fitnat KAPTAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, 14: 95-99, 1998 |
Fen Bilgisi Öğretimi Nasıl Geliştirilir?"
Fitnat KAPTAN
Çağdaş Eğitim ,Sayı 233,15-16,1997
|
Fen
Bilgisi Dersinde Öğrencileri Öğrenmeye
Teşvik Eden Temel Öğretmen Davranışları”
Fitnat KAPTAN
Çağdaş Eğitim, Sayı 226,14-16,1996 |
Bilimsel Yapı Fen Öğrenme ve Öğretmeyi Nasıl
Etkiler?"
Fitnat KAPTAN
Çağdaş Eğitim, Sayı 219,20-24,1996
|
Rasch
Modeli Madde Parametrelerini Kullanarak En
Yüksek Olabilirlik Yöntemiyle Yeteneğin
Kestirilmesi
Fitnat KAPTAN
H.Ü.Eğt.Fak. Dergisi,Sayı
10,95-97,1995 |
Birleştirilmiş Fen Programları
Fitnat KAPTAN
Çağdaş Eğitim, Sayı 197,40-43,1994
|
Dünden
Bugüne İlköğretim Fen Bilgisi Programları ve
Öğretim
B.Gücüm, Fitnat KAPTAN
H.Ü.Eğt.Fak. Dergisi ,Sayı
8,249-258,1992 |