Yeni teknolojilerin uzaktan eğitimdeki etkisi geniş alanlardadır.
Desmond Keegan (1995) öğretmen ve öğrenciler arasında elektronik
bağlar kurarak değişen lokasyonlarda sanal sınıflar oluşturmayı
önerdi.
|
Keegan sanal eğitimin teorik analizi halen,
literatürde şu şekilde yer almaktadır: Bu, uzaktan eğitimin alt başlığı
mıdır? ya da Eğitimsel gayretlerin ayrı alanda dikkate alınması mıdır?
Bunun didaktik yapısı nedir? Uzaktan eğitim ve geleneksel eğitimin
maliyet ve eğitimsel açıdan etkililikleri arasındaki ilişki nedir?
Bu sanal eğitim ortamında, eşitlik teorisi ortaya çıkmıştır. Simonson
tarafından ABD'de geliştirilmiştir. Bunun uygun pratiği, yerel öğrenciler
ve uzaktan öğrenenlerin öğrenme deneyimlerinin eşit olduğu inancına
dayanmaktadır.
|
 |
-Desmand Keegan(soldaki)-
|
|
|