Keegan'a göre, uzaktan eğitimin içeriğinde, öğretme zaman ve yerinin
öğrenme zaman ve yerinden farklı olası vardır. Başarılı bir uzaktan
eğitim için; öğrenme materyalleri, öğretici ve öğrenen arasında
bağ kurmak gerekir.
|
Uzaktan eğitimi tanımlamada uzun bir süre
Fordist yaklaşım uygun görülmüştür. Ancak uzaktan eğitim kuramları
geliştirilmeye başlandığında bundan vazgeçilmiştir.
Fordizm Henry Ford tarafından, otomobillerin kitle tüketim ve üretimine
20. yy daki yaklaşımıdır. Fordizm, Neo-Fordizm ve Post_Fordizm uzaktan
eğitimin ürünlerini temsil eden 3 yola işaret eder. Bu üç ayrı model
uzaktan eğitim için farklı politik, sosyal, eğitsel çıktılar öngörür.
|
 |
-Henry Ford-
|
|
|