1840'lardan bu yana mevcut uzaktan eğitimin kuramsal tabanı, bu
alandaki kişiler tarafından yapılmamıştır. Bu ihtiyaç yani uzaktan
eğitimin kuramsal tabana olan ihtiyacı 1970'lere kadar giderilememiştir.
|
Holmberg (1986), kuramsal düşünceleri uzaktan eğitimcilerden aldığı
sonuçları birleştirerek elde etmiş ve böylece bir karara varabilmiştir.
1988'de Holmberg kuramsal düşünceleri tanıtmayı sürdürmüştür:
"Anlaşılan ve açıklanan sonuçlardan biri; hipotezler çarpıtılan
gerçeklerin kabulü ve geliştirilebilmesidir. Bu, bize uzaktan eğitimin
göz ardı edilen koşullarının iç yüzünü gösterdi. Böylelikle, doğru
yöntemleri uygulamak konusunda gidilmesi gereken yollar da ortaya
çıkmış oldu..."
|
 |
-Börje Holmberg-
|
|
|