Moore (1994), uzaktan eğitimin işleyişiyle ilgilenmiş ve
"makro faktörler" adını verdiği dikkatsizlikler tarafından
uzaktan eğitimin engellendiğini belirtmiştir. Moore, çalışmalarına
eğitim alanında başlamış, alanın tanım ve açıklamalara ihtiyacı
olduğunu görmüş, öğrenme ve öğretimin çeşitli formlarındaki kritik
elementlerin tanımlarıyla, alandaki çeşitli öğeler arasındaki ayırımı
yapmıştır.
|
Keegan (1988) ise, uzaktan eğitimin teori tabanından yoksun olmasından
yakınarak:
"Kabul edilen teorisizlik uzaktan eğitimi zayıflatmaktadır: Karar
metotları, medya, finans, öğrenci desteğine karşı, kimlik yoksunluğu,
bir çevreye ait olma duygusu ve bir mihenk taşının olmayışı uzaktan
eğitimin yapılabiliritesini düşürmektedir."
|
 |
-Desmond Keegan(soldaki)-
|
|
|